Nevoile tale sunt o prioritate pentru noi! Indiferent de tipul de eveniment pe care dorești să îl organizezi, noi avem spațiul potrivit și dotările necesare. Pentru evenimentele corporate, ședințe de business, traininguri și teambuilding-uri, în plus față de toate facilitățile hotelului, ai acces și la două săli de conferință cu o capacitate totală de 220 de locuri, dotate cu ecran de proiecție, videoproiector, sistem sonorizare, flipchart și internet wireless.

În cazul în care dorești să organizezi un eveniment privat, restaurantul nostru cu o capacitate de 200 de locuri este locul ideal pentru nunți, botezuri sau alte evenimente speciale. Ne poți contacta cu încredere pentru o ofertă personalizată.

 

SALĂ CONFERINȚĂ MICĂ

Cu o capacitate maximă de 20 de locuri, este varianta excelentă pentru grupuri cu un număr mic de persoane. Sala de conferințe este dotată cu toate sistemele și dotările necesare.

Hotel Carpati Predeal - SALĂ CONFERINȚĂ MICĂ
Hotel Carpati Predeal -SALĂ CONFERINȚĂ MICĂ

SALĂ CONFERINȚĂ MARE

Sala de conferință mare este modulară și are o capacitate maximă de 200 de locuri (modulul 1 are 140 locuri, iar modul 2 are 60 locuri). Sala este dotată cu toate sistemele și dotările necesare.

Hotel Carpati Predeal - SALĂ CONFERINȚĂ MARE
Hotel Carpati Predeal -SALĂ CONFERINȚĂ MARE

RESTAURANT

În cazul în care ești în căutarea unui spațiu pentru organizarea unui eveniment privat, ai găsit locul ideal! Restaurantul nostru are ocapacitate de 200 locuri și o terasă cu acces direct din restaurant.

Hotel Carpati Predeal - RESTAURANT
Hotel Carpati Predeal -RESTAURANT